keskiviikko 27. elokuuta 2014

Välillä on rankkaa olla isojalkainen


Haluaisin niin kovasti ostaa itselleni uudet nilkkurit. Mustat ja nahkaiset. Ainoa ongelma on tuo meikäläisen jalan koko. Se on aika harvinaista, että löytäisin ensimmäisellä kauppakerralla hyvät kengät. Muutama päivä sitten löysin parit kivannäköiset kengät ja tietenkään en löytänyt sopivaa kokoa, pelkkiä 38 tai 39 ja se on minulle liian pieni. Toisesta parista löytyikin sitten isompia kokoja, mutta ne eivät sitten sopineet minun jalan muodolleni. 40 oli liian pieni kärjestä ja 41 taas niin löysä, että kengät lompsuivat jalassa.

Normaalisti käytän siis kokoja 40 tai 41 ja olen ainakin itse kokenut ns. täydellisten kenkien metsästyksen todella vaikeaksi. Jotenkin tuntuu siltä, että aina tarjolla on vain niitä pienempiä kenkiä tai sitten isoimmat vaan ostetaan heti. Ideaparkissakin kävin muutamassa kenkäliikeessä ja näin pelkkiä 36 ja 37 kokoja! Sitten saa aina miettiä, että minkä näköiset kengät sitä voi näihin kavioihin ostaa, sillä en haluaisi korostaa niiden isoutta entisestään. Vaikka, jos näen ne minun unelmakenkäni niin taitaa tämä seikka unohtua aika äkkiä.

Zalandosta olen muutamaan otteeseen uskaltanut kengät ostaa ja ne ovatkin olleet ihan hyvän kokoiset. Täytyyköhän tälläkin kertaa turvautua nettiostamiseen, kun ei tunnu kenkäliikkeistä löytyvän mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti